Prekių nėra
Durų ir durų apdailos išklijavimas izoliacine medžiaga
Šiuo metu naudojama daug medžiagų, siekiant pagerinti garsiakalbių akustiką, bet tik nedidelė jų dalis gali ištiesų tai padaryti. Dauguma triukšmų, atsirandančių priekinėse ratų arkose, patenka į saloną per duris. Šie triukšmai gali būti ženkliai sumažinti tinkamai jas izoliuojant. Išklijuokite visą durų metalinį paviršių bitumine garso izoliacija, Silent Coat Multilayer, Silent Coat Extra arba Silent Coat Multilayer Extra. Taip pat užklijuokite visas skyles duryse, kad pagerintumėte garsiakalbių žemų dažnių atkūrimą bei sumažintumėte vidutinių-žemų dažnių iškraipymą. Ant viršaus dar patartina klijuoti garso izoliacines medžiagas Silent Coat Noise Isolator pilnai vibro ir garso izoliacijai užtikrinti.
Taip pat labai svarbu išklijuoti vidinį durų apdailos paviršių su Silent Coat Sound Absorber, kad maksimaliai sumažintumėte visus triukšmus.
Automobilio stogo išklijavimas garso izoliacine medžiaga
Gerai garso izoliacijai nuo triukšmo, stogas turi būti taip pat išklijuotas.
Daugelis automobilių gamintojų nekreipia dėmesio stogo izoliacijai, nes nelaiko jo triukšmo šaltiniu. Tačiau triukšmai, atsirandantys kelyje, keliauja automobilio metalinėmis dalimis kaip rezonansas ir didelė stogo dalis pradeda "dainuoti" kartu su ratais. Dėl to atrodo, kad triukšmas sklinda pro visur ir sunku tiksliai nustatyti triukšmo šaltinį. Jeigu iš pradžių ir neatrodo, kad triukšmo lygis yra didelis, tačiau ilgainiui jis vistiek pradeda erzinti. Žmogaus ausis praranda koncentraciją ties bet kokiais kitais garsais, pvz., grojančia muzika, kito žmogaus kalba ir pan., ir muzika ar kalba turi tapti vis garsesnė, kad įveiktu triukšmą, ko pasekoje, kelionės pabaigoje vairuotojas jaučiasi visiškai pavargęs nuo triukšmo.
Kelios rekomendacijos, leidžiantys sumažinti stogo rezonansą ir triukšmo sumažinimui iš išorės:
1. Padalinkite stogą į 2-4 dalis, naudodami Silent Coat Extra bituminę vibro izoliaciją. Tai neleis visam stogo paviršiui rezonuoti kartu, o sulaikys triukšmą atskirose jo dalyse.
2. Išklijuokite likusią didžiają stogo dalį vibro izoliacija Silent Coat. Silent Coat naudojimas nepadidina automobilio masės. Norėdami pasiekti geresnių rezultatų, naudokite Silent Coat Extra.
3. Ant bitumo klijuokite garsą sugeriančią medžiagą Silent Coat Sound Absorber, kad pašalintumėte triukšmą tarp stogo ir jo apdailos.
4. Silent Coat Sound Absorber pašalina rezonansą bei garso atspindėjimą (aidą), taip pagerindama viso kėbulo akustines savybes, kadangi originali stogo apdaila yra plona ir visiškai nesulaiko vidutinių ir žemų dažnių.
Salono apdailos izoliavimas
Siekiant sumažint triukšmo lygį, mes rekomenduojame išklijuoti ne tik ratų arkas ir kitas kėbulo dalis, bet taip pat ir visas plastikines apdailos dalis, kiek įmanoma storesniais Silent Coat Sound Absorber garsą sugeriančios medžiagos lapais. Plastikinės apdailos dalys dažniausiai yra perplonos, kad būtų vertinamos kaip garso izoliatoriai. Silent Coat Sound Absorber taip pat leidžia išvengti plastikinių dalių vibracijos ir trinties į automobilio korpusą arba vienos su kita, bei panaikinti dėl to atsirandantį triukšmą (girgždėjimą, cypimą ir pan.).
Ratų arkos, bagažinės ir dugno išklijavimas garso ir vibro izoliacija
Galinių ratų arkos ir bagažinė yra triukšmingiausios automobilio vietos. Daugelis automobilių yra su priekiniais varančiaisiais ratais, todėl automobilio priekinė dalis yra stipresnė už galinę bei geriau izoliuota.
Automobilių gamintojai skiria daugiau dėmesio pašalinti triukšmams priekyje ir pamiršta apie automobilio galą. Automobiliuose su hetčbeko ar universalo kėbulais visas triukšmas bagažinėje perduodamas į saloną. Priekinėje dalyje esantis storas kilimas sulaiko triukšmą daug geriau nei plona perdanga gale (bagažinėje).
Išklijuodami visas metalines dalis vibro izoliacija Silent Coat galite sumažinti metalu perduodamą ūžesį, bei taip pat nepadidinti pačio automobilio masės. Naudokite Silent Coat Extra ratų arkoms, nes arkos yra būtent ta vieta, kur atsiranda didžioji triukšmų dalis. Jeigu tik įmanoma, naudokite Silent Coat Noise Isolator tiesiai ant ratų arkų, kaip antrą sluoksnį po vibroizoliacijos.
Taip pat išklijuokite dalis, esančias nuo sparnų iki stogo, suSilent Coat Noise Isolator arba Silent Coat Sound Absorber lapais.
Pagal šias rekomendacijas izoliuotas automobilis tampa ženkliai akustiškai komfortabilesnis (tylesnis), ypač važiuojant didesniu nei 80km/h greičiu. Triukšmo sumažėjimas gali siekti net iki 9db. Standartiniai bandymai keliuose parodė, kad triukšmas sumažėja 5-7db. Muzikos klausymasis taip pat žymiai pagerėja. Metalinės dalys neberezonuoja, o taip pat sumažėja apdailos detalių vibracija bei triukšmas, sklindantis per stogą. Belieka džiaugtis komfortišku vairavimu!
Tam, kad būtų lengviau susigaudyti tarp visų izoliacinių medžiagų, žemiau pateikiame medžiagų skirstymą pagal paskirtį bei medžiagos storį. Nuo medžiagos storio priklauso jos izoliacinės savybės. Norint pasiekti geresnių rezultatų, priklausomai nuo situacijos, siūlome naudoti storesnes medžiagas.
Vibroizoliacinės medžiagos (pirmas sluoksnis ant vidinių skardos paviršių):
1,5 mm storio:
• Silent Coat
4 mm storio:
• Silent Coat Extra
• Silent Coat Multilayer Extra
Garso izoliacinės medžiagos (antras sluoksnis ant vibroizoliacinės medžiagos - automobilio dugno, bagažinės ir salono/variklio pertvaros izoliacijai)
• 4 mm storio: Silent Coat Noise Isolator 4
• 8 mm storio: Silent Coat Noise Isolator 8
• 12 mm storio: Silent Coat Noise Isolator 12
Garsą sugeriančios medžiagos (ant vidinių salono apdailos paviršių, antras sluoksnis ant vibroizoliacinės medžiagos - automobilio lubų, durų izoliacijai, arba kaip trečias sluoksnis ant garso izoliacinės medžiagos - ypač garsiakalbių zonoje):
• 7 mm storio: Silent Coat Sound Absorber 7
• 15 mm storio: Silent Coat Sound Absorber 15
• 35 mm storio: Silent Coat Sound Absorber 35
Variklio skyriaus izoliacija su karščiui atsparia folija:
10mm storio: Fire 10
20mm storio: Silent Coat Buffler